0 produse - 0,00 lei

Asistenţă

Politica de livrare

Disponibilitate

Produsele de pe www.nextedu.ro sunt disponibile momentan doar pentru România și pot fi livrate prin curierat rapid. Pentru livrare internațională, comenzile se plasează doar pe www.nextedu.ro.

Produsele noastre sunt realizate individual și cu multă migală, fapt ce face ca durata de producție să fie de până la 10 zile lucrătoare, în cazul în care nu sunt disponibile pe stoc.

În plus, se pot adăuga alte 3-4 zile lucrătoare pentru manipulare și livrare. Livrarea poate dura maxim 5 zile, din momentul confirmării comenzii. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Serviciul de curierat

Livrăm exclusiv cu curier rapid, în România, din Sibiu. Firma de curierat este TNT sau Fan Curier (expediere la cerere).

Orar livrare

Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de luni până vineri între orele 09:00-17:00, la adresa menționată în comandă. La cererea Dvs. (menționați în detalii comandă), curierul poate face livrări și în zilele de sâmbătă. Zilele de weekend și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei de curierat, nu ne asumăm întârzierile ce pot interveni pe parcurs, până la livrare.

Timp de livrare

Acesta poate varia între 1 și 2 zile lucrătoare. Nu oferim nici un fel de garanție asupra acestui timp menționat. Motive obiective pot duce la întârzierea livrării coletelor iar acestea nu țin de noi.

Costuri

Plata se efectuează online cu cardul, iar taxa de transport este de 19 lei. Aceasta va fi inclusă în factura emisă de AVIRVAREI ANDREI PETRICĂ ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ și se va regăsi în totalul de plată, potrivit email-ului de confirmare al comenzii. Comenzile plasate sunt predate a doua zi curierului, urmând a fi livrate a treia sau a patra zi lucrătoare (dacă este încărcată ruta).

Primirea coletului

Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătură. La primirea acestuia este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale sau sunt deteriorate.

Retururi

În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa comenzi@nextedu.ro pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost încă trimisă spre procesare, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervam dreptul de a reține suma și a continua livrarea produselor. Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz. Pentru detalii suplimentare, consultați politica de retur/anulare de mai jos.

Politica de retur

 1. Cadrul legal
Conform OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

2. Excepțiile

Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect returul următoarelor categorii de produse:

a. produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Produsul nou se livrează după primirea și verificarea celui returnat într-un termen de maxim 14 zile. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

b. software, licențe desigilate (sisteme de operare, aplicații, antiviruși etc.), jocuri desigilate, extensii de garanție desigilate;

c. produse aduse pe comenzi speciale;

d. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al cumpăratorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere;

e. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Pentru produsele returnate folosite se va face diminuarea valorii conform OUG 34/2014, art. 14, alin. 3.

3. Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informează AVIRVAREI ANDREI PETRICĂ ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ cu privire la decizia de retragere sau poate returna produsul personal în Sibiu, Str. Onisifor Ghibu, Nr.1, Et.1.
In termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail un număr de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.
Pentru produsele returnate la sediu, sunt necesari următorii pași:
– clientul predă produsul la sediu în baza unui proces verbal de predare-primire;
– decizia de acceptare/respingere RMA va fi luată de către Departamentul Retur Online, dupa recepția produsului la Depozitul Central.

Comunicarea cu clientul se va face în scris pe adresa de e-mail de pe care s-a efectuat comanda inițială.

4. Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare:

Costuri suportate de către cumpărător:

– dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art.14.punctul 3)

Costuri suportate de către vânzător:

– costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului;
– produs ce nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului;
– produs ce nu este conform specificaților menționate în comanda cumpărătorului;
– produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție*.

*Notă (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție).

5. Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat consumatorul de decizia de retragere din contract, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4). Conform art. 24, punctele 2 și 3, ziua în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract nu se va lua în seamă la calculul termenului, iar în cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, AVIRVAREI ANDREI PETRICĂ ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ va prelungi termenul în mod corespunzător.